Vuosikertomus 2020 on julkaistu

Virian vuoden 2020 vuosikertomus on julkaistu osoitteessa www.viria.fi/omistajille/vuosikertomukset/
Vuosikertomus koostuu kolmesta osasta, jotka ovat:
– Viria 2020, joka sisältää toimitusjohtajan katsauksen, strategian sekä katsauksen liiketoimintaan ja vastuullisuuteen
– Hallituksen toimintakertomus
– Tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus
Vuosikertomus on saatavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Virialla tapahtuu

Loihde Trust taustalla

Loihteen tytäryhtiöt Viria Security, Tansec ja Spellpoint siirtyvät yhteisen Loihde Trust brändin alle 1.9.2021 alkaen

Viria Security Oy, Tansec Oy ja Spellpoint Oy vaihtavat 1.9.2021 alkaen nimensä ja siirtyvät yhteisen Loihde Trust brändin alle. Olemme jatkossakin samat tutut yritykset mutta haluamme muutoksella korostaa yhteistyömme kasvua koko Loihde-yritysverkoston kanssa ja etenkin entistä tiiviimpää yhteistyötä Loihteen turvaliiketoiminnan sisällä. Nimenmuutostemme taustalla on tavoite palvella asiakkaitamme paremmin ja lisätä henkilökuntamme yhteenkuuluvuutta yhden brändin alla.

K2 Turvapalvelut ostaa Viria Securityn hälytyskeskuksen

K2 Turvapalvelut Oy on tänään allekirjoitetulla sopimuksella ostanut Turvallisuusyhtiö Viria Security Oy:n hälytyskeskusliiketoiminnan. Kaupan myötä K2 Turvapalveluille siirtyy Kokkolassa toimiva hälytyskeskus, jossa vastaanotetaan muun muassa murto-, kiinteistö- ja palohälytyksiä sekä…